Sunday, April 5, 2009

dinner anugrah sukan

di sini aku cma ingin menyatakn dan meluahkan perasaan syukurku ke hadrat ilahi kerana.....

1- mlm 2 kami dh xgado2 ngn bdk course len..
(sbb mlm 2 kteorg low profile)

2- kami2 berbaik ngan olahragawati UDM
(sbb kteorg yg tgur dlu n ingtkn die nk kgsi duit die dpt mlm 2..huhu..)

3- kami tepuk utk sume pmenang
(nk cover kami mnang ckit jer)

4- kami enjoy the food
(merasa jgk dinner kt primula..hahaha)

5- kami pakai sedondon
(che pa kate kami psukan nsyid..jeles r 2..)

6- kami ambik gmbr bnyk ngt
(pnuh muka aku dlm kmera dnie ngn ja..tq kmu bdua)

7- aku dpt medal utk netball- gold medal
(pdhal aku xmen pun..pmain xjd..kuantan pnya psl..)

8- mcm2 posisi gmbr kami
(aku cntrol cun, zie koya, dnie tnganga, mimi tgolek, teha trbeliak, ja terpeleot d mcm2 ag)


ni la gmbr kami aka psukan nsyid..

5 comments: