Sunday, April 5, 2009

nenek aku kate...

1- aku ni seksi
sbb- pniaga ikn kt psr mntk nombor tpon aku (xtahannye mntk ngn nnek aku)
slh aku ke?
slhkn ikn2 kt c2...


2- aku tembam @ bulat

sbb- pipi aku bulat
slh aku ke?
slhkn lemak kt tbuh aku


3- aku mkin gelap

sbb-aku men futsal
slh aku ke?
slhkn pdg futsal

4- aku pemalas
sbb- aku xbsuh pggn
slh aku ke?

slhkn sunlight yg dh abis

5- aku kuat berjln

sbb- aku xlekat kt umah

slh aku ke?

slhkn ma aku sbb bg kreta


6- aku suka kcau salam

sbb- salam 2 comey(mcm aym belanda- comey ngt)

slh aku ke?

slhkn mak die sbb ade ank comey


7- aku disalahkan
sbb- nnek aku kate g2

slh aku ke?

meh kte pkat slhkn nnek aku(ampun nek)


NI LA YG NNEK AKU DUK KATE KT AKU


ape yg pnting...


aku syg nnek
nnek pun syg aku

jd kami saling syg menyayang..

nukilan,
cucumu yg mmg sperti d ats..(btul blake)

kalu nk knl, ni la nnek aku yg tersyg..

nnek belah ma aku..

3 comments:

  1. aku sangat rindu kat nenek sbb aku hanya ada seorang nenek

    ReplyDelete
  2. sian salam comey mu kate ye ayam blende
    tadi slam tepon aku,ye kate nak buah jambu ye smula...allla padang! dop tahuu

    ReplyDelete